Online marketing felsőfokon! – Weblapkészítés, internet marketing, kereső optimalizálás
Ügyfélszolgálat: +36 20 236 8400

Internet marketing

Egy cég sikere elsősorban az innováción és a marketingen múlik! Bízza ránk az utóbbit!

Minden kis- és középvállalatnak az interneten a helye! Miért is? – a legolcsóbb marketing eszköz, ahol részletekbe menően eljuttathatjuk marketing üzenetünket a célközönségnek!

Az Interneten történő értékesítés nem egy eszköz, pl. weboldal vagy Facebook oldal elkészítését jelenti, hanem a saját vevőszerzési folyamatod felépítését. Ehhez először is meg kell határoznod a céljaid.

Mivel a vásárlók többsége nem azonnal vásárol, ahogy ellátogat egy honlapra, hanem keresgél, mérlegel, ezért a vevőszerzés a neten 3 lépésből áll:

I. Látogatószerzés

II. Érdeklődés felkeltése

III. Vevőszerzés

I. Látogatószerzés

A weboldal készítésnél az egyik legfontosabb cél, hogy a weboldalt minél többen megtalálják. (A második legfontosabb, hogy látogatói később vissza is térjenek.)

A látogatószerzés célja, hogy rávedd a célcsoportodból azokat, akiket érdekelhet a terméked, hogy menjenek fel a weboldaladra.

  • Nincs még weboldalad?
  • Nincs még webáruházad?
  • Nincs Facebook céges oldalad?

Akkor ne csodálkozz, ha így alakul a vevőid száma és a bevételed:

offline marketing

 

Eszközei:

  1. Tartalom marketing

A tartalom építés azt jelenti, hogy fel kell keltened az érdeklődők figyelmét, vagyis:

  • szép, látványos megjelenés, design, céges logó, fejléc kép (slide),
  • könnyen áttekinthető a weboldal és a menük,
  • érdekes, hasznos információt kell írnod a weboldaladra, és a közösségi oldalaidra,
  • rendszeresen új információkat, híreket kell felrakni, hogy érdemes legyen visszatérni.
  1. Kereső optimalizálás
    A legtöbb weboldalt keresőprogramok segítségével találják meg. Az emberek pedig a találatok közül az első 5-10 találatnál többet ritkán néznek meg. Így hát a puszta jelenlét a keresők adatbázisában még nem sokat ér, lehetőleg a számunkra fontos kulcsszavakra rákeresve a találati lista elején kell megjelennünk.
    Tovább…
  2. Fizetett hirdetések

 

II. Érdeklődés felkeltése

Eszközei:

Bizalom építés: ki kell építenünk a látogatóval a bizalmat, hogy megbízható cég vagyunk, akitől nyugodtan rendelhet.

Jó termékek, árak – hiába bármi, a neten a vásárlók összehasonlítják a termékeket és árakat. Ne gondoljuk, nem feltétlenül a legolcsóbbat vásárolják meg, hanem a legjobb vételt keresik:

  • milyen a termékünk kinézete, fotója,
  • készítünk-e részletes leírást, termékismertetőt,
  • milyen szolgáltatásaink vannak,
  • miben vagyunk mások, jobbak, mint a konkurenseink,
  • van-e hírlevelünk, hírlevélre feliratkozás,
  • közösségi oldalakon való kapcsolattartás.

Készítsünk egy úgynevezett csalit, ami INGYENESEN letölthető, megszerezhető. Lehet e-könyv, videó, email tanfolyam, letölthető kupon, “hogyan csináld”-módszer vagy bármi, ami a célcsoportod számára fontos, érdekes és hasznos. És persze kell egy jó automatikus hírlevélküldő rendszer, amivel feliratkoztatod és utána egy automatikusan kiküldi a hírleveleid.

Egy lájkoló kapcsolata a cégeddel kevésbé szoros. De hosszú távon, ha rendszeresen kommunikálsz, ha törekszel a közösségépítésre, a lájkolóidból is lehet valódi rajongó, rendszeres követő. Ehhez folyamatos kommunikációra van szükség, moderálásra, a hozzászólásokra való válaszra.

Mert mindenki mást szeret használni. Van, akit idegesít a sok hosszú hírlevél, de a Facebookon rendszeresen követ, van, aki nem szereti a közösségi oldalakat, de a blogon és a hírlevélben szívesen olvasgat. Van, aki meg annyira érdeklődik, hogy minden egyes felületen követ. Mert így több helyen találkozik veled az olvasód. Akármerre megy, mindenhol találkozik veled. A Facebookon látja, hogy van egy új blogbejegyzésed, elolvassa, ott pedig látja, hogy van egy új videód és így tovább. Minél többrétű tartalmat kap tőled, annál szorosabb lesz a kapcsolata veled. Az elmúlt években tapasztalható, hogy az így kialakult kapcsolatok ugyanolyan értékesek tudnak lenni (azaz: a közösségi média követők ugyanolyan jó arányban vásárolnak), mint a hírlevélolvasók.

Most akkor minden felületre állandóan többfélét kell írni? Nem túl időigényes ez? Nem kell mindig többfélét írni.

Az időhatékony stratégia valahogy így néz ki:

Az Instagramra kiteszed a szelfit, hogy épp most írod az új blogbejegyzést, – megírsz egy blogbejegyzést, készítesz hozzá egy illusztrációt, ami megjelenik a bejegyzésben (utána ezt használhatod a közösségi médiában is), – kiküldöd hírlevélben, hogy megírtad a blogbejegyzést az újdonságodról / akciós termékeidről / új szolgáltatásodról, stb. – a Facebookon írsz egy ajánlót a blogbejegyzésedhez, – a blogodról bepineled az illusztrációt a Pinterestre, – a Facebook posztjaidat átirányítod a Twitterre, így amit a Facebookon írsz, megjelenik a Twitteren is.

Sajnos azt tapasztalhatjuk, hogy a hagyományos értékesítési és eladási technikák egyre gyengébben működnek. Ennek több oka is lehet, fontos ismernünk a célcsoportunkat. A fiatalok nem olvasnak, ők videót néznek a YouTubon. Nekik rövid videofilmeket kell készíteni, saját YouTube csatornát nyitni, érdekes, rövid történetekkel kell felkelteni az érdeklődésüket.
Másokat egy hatásos történet ragad meg, nagyon hatékonya eszközt a meggyőzésre a történetmesélés. Ehhez ajánljuk kiváló meseírónkat és a nagy kedveltségnek örvendő történeteit.

III. Vásárlószerzés

offline forgalom alakulása

Célja: azok, akik már érdeklődők, vásároljanak.

Ehhez szükséged van egy jó honlapra (ha a terméked / szolgáltatásod nagyobb értékű és jellemzően 1-1 alkalommal 1-1 darabot rendelnek belőle) vagy webáruházra (ha a termékeidből egyszerre többfélét rendelnek).

A honlapod célja kettős:

– feliratkozókat szerezni: minél több helyen legyen ott az oldaladon a hírlevél feliratkozási lehetőségre mutató link (menüben, fejlécben vagy oldalsávban, láblécben, blogbejegyzésekben, rólunk oldalon, kapcsolat oldalon, nyitólapon)

– vásárlókat szerezni: legyen ott a menüben a termékek / webshop oldalra mutató link, jelenjen meg az oldalsávban banner formájában, és a blogbejegyzésekben is lehetnek a termékekre mutató linkek, hivatkozások.

Azért, hogy több vásárlód legyen, legyen minden évben legalább 4 kampányod, illetve az automatizált hírlevélsorozatodban is lehetnek beépített kampányok.

Munkatársainkkal nem csak egyszerűen elkészítjük weboldalait, hanem marketing és Internet marketing tanácsainkkal segítünk a megfelelő tartalom kialakításában, és a látogatottság növelésében is! (Pl. hogyan növelheti a honlapjára mutató linkek számát?!) Egy eredményes internetes megjelenés nemcsak magához vonzza a látogatókat, hanem ügyesen vásárlóvá alakítja át őket, és hosszú távon a céghez is láncolja őket. Számos eszközt vetünk be annak érdekében, hogy az Ön honlapja ne csak egy legyen a sok közül, és kézzel fogható eredményt hozzon az Ön vállalkozása számára. Amiben profik vagyunk:

  • online marketing kampány,
  • keresőmarketing, kereső optimalizálás,
  • linkmarketing,
  • e-mail marketing,
  • web programozás,
  • grafika, audio, video,
  • piacfelmérés,
  • tanácsadás (tartalomra, grafikára, internet marketingre).

Internet marketing tanácsadás: hogy a weblapjából ÜZLET legyen!

Szoftver ajánló:

Google Analytics: a Google ingyenes szolgáltatása, ami a weboldal látogatóiról készít és prezentál részletes statisztikát.

Virtuarium linktár